Het valt mij op dat Camper in al haar campagnes, de
mogelijkheden van de verschillende schoenen toelichten. Hoe comfortabel de schoenen
zijn, hoe de schoenen gestikt zijn, hoe licht ze zijn, etc
Ook kwam ik een geweldige Camper campagne tegen over e
schoenen dozen die op de hoofden van verschillende mensen stonden, en waar allerlei
fantasie werelden uitkomen, geweldig gedaan de boodschap van Camper is dan ook:”
life your imagination”.”Where you go your campershoes
wil go with you” echt geweldige boodschap.
Ook heeft Camper een geweldige campagne genaamd walk don’t run,
it geeft echt een zeer sterk boodschap: over geniet van het leven en race hier
niet doorheen, en dat vind ik een zeer sterke reclame uiting voor een
schoenenmerk.
THE WALKING SOCIETY
Wanneer Camper een nieuwe campagne voor de spring/ summer 2001 lanceerde. Wilde Camper een nieuwe manier van communicatie ontwikkelen dat de ware aard van het merk goed weergeeft: Camper expresses that it is not simply a shoe or a lifestyle but that Camper is a way of thinking, daarom heeft Camper TWS opgericht dit staat voor: The Walking Society
IMAGINATION WALKS
In elke Camper doos zit een verhaal, omdat een Camper doos anders is dan alle andere dozen. Binnen in een Camper doos, leeft alles wat je van buiten kan fantaseren. Een Camper doos is een raam, een deur het begin van een reis.
Een reis naar een plaats dat wij fantasie noemen, en ja inderdaad een Camperdoos komt samen met een paar Camperschoenen, ze zullen je begeleiden in je reis. het is hun en jij samen en dan gebeurt het: IMAGINATION WALK.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten