vrijdag 14 december 2012

Presentatie Camper


HET CONCEPT

CREATE YOUR OWN SHOE CAMPER IS EEN GEWELDIGE SCHOENENMERK ZE ZIJN ALTIJD VERNIEUWEND EN INNOVATIEF DENK MAAR AAN DE TWINS (DE VERSCHILLENDE RECHTER EN LINKERSCHOEN), DE WILLHELM ( ONTWORPEN DOOR EEN BEROEMDE KUNSTENAAR) DE WATER BESTENDIGE SCHOEN. HET IS HEEL DUIDELIJK DAT CAMPER GAAT VOOR COMFORT EN KWALITEIT ZE PROBEREN OOK ALTIJD EEN TWIST AAN HUN SCHOEN TE BRENGEN EN DAT LUKT ZE OOK. IK HEB ONTDEKT DAT CAMPER HET GRAAG DICHT BIJ DE SCHOEN HOUDT EN NIET ALLEEN EEN SCHOEN VERKOOPT MAAR EEN LEVENSSTIJL CAMPER HEEFT DAN OOK EEN DUIDELIJKE VISIE   CAMPER IS EEN MANIER VAN LOPEN, EN HAAR PRODUCTEN ZIJN HET RESULTAAT VAN EEN FILOSOFIE EEN MANIER VAN DENKEN EN EEN MANIER VAN HET MAKEN VAN SCHOENEN MET VERSCHILLENDE INTERPRETATIES WANT CREATIVITEIT KENT GEEN GRENZEN. COMFORT EN VERBEELDING IS WAAR CAMPER VOOR STAAT.

Wat ik wil bereiken

Ik wil graag de camper campagne iets anders aanpakken, dan dat Camper dit zelf doet, Camper is altijd vernieuwend en uniek in haar concepten, mij lijkt het zeer interessant om buiten de Camper doelgroep een grotere doelgroep aan te spreken een doelgroep die momenteel hip innovatief en zeer interessant is, en dat zijn momenteel de jongeren met een leeftijdsgroep van 18 t/m 30 jaar. Ik wil met mijn campagne laten zien dat Camper toch zijn comfort, kwaliteit heeft, maar toch op een hippe innovatieve manier, hoe spreekt Camper deze doelgroep aan??


Momenteel gaat de maatschappij razendsnel, de jongeren zijn hot denk maar aan facebook house party’s een unieke identiteit een sterke eigen wil en altijd vernieuwend en fris willen zijn. Maar dit toch combineren met Camper. Camper heeft een geweldige blog waar je goed kan zien dat Camper haar doelgroep mee laat participeren zo bestaat er De love Day een evenement waarbij iedereen zijn eigen inspiratie op een camper schoen meeneemt. Camper is dus zeer creatief en wilt graag dat de doelgroep ook inspraak heeft op haar producten, zo bestaat er ook een jaarlijks evenement waarin beginnende kunstenaars een schoen voor Camper ontwerpen zij krijgen een bepaalt thema en gaan in die thema een schoen ontwerpen en creëren de schoen van de winnaar zal uiteindelijk ook gepubliceerd worden.


Dit gegeven brachten mij en Aishe op het idee dat ieder Camper klant zijn eigen schoen kan gaan ontwerpen op de Camper website, en dat de schoen uiteindelijk gecostumized wordt door Camper hierdoor krijgt Camper het prachtige concept: toch een comfortabele Camper schoen die lichtgewichtig, antislip, comfortabel is maar toch door de klant zelf gecustomized dus de schoen is ook nog eens uniek. Hoe geweldig is dat alle Camper comfort en je eigen uniekheid in een schoen, dankzij het concept Camper customized. LOVE 2CREATE

De commercial

Daarom willen wij in de commercial de jongeren nieuwsgierig maken Aan de hand van onderzoek blijkt dat de jongeren momenteel uniek willen zijn zij willen ook een bijdrage hebben in het geheel ze willen zelf creëren en gezien worden ze gebruiken mediums zoals het internet, posters, websites etc. wij willen dus iets ontwikkelen dat snel hip, innovatief is de doelgroep gaat snel en moet geprikkeld worden, er is al zoveel aanbod en Camper moet ze nieuwsgierig maken, naar het product, daarom ontwikkelen wij een filmpje waarin te zien is dat jongeren snel posters ophangen met grote vraagtekens een duidelijk boodschap de posters zijn mysterieus en dan wordt men verwezen naar de campers site en zie je verschillende (gecostumized camper schoenen in beeld en dan komt de tekst check out for more go to: www. Camper.com and find out on the website en dan is de film afgelopen. De boodschap is duidelijk wees jezelf wees uniek en creëer je eigen Camper schoen, en doe dit in het gezelschap van verschillende jongeren, die ook lekker hun zelf zijn, en zich lekker voelen met hun comfortabele Camper schoen customized.

Wat ik wil dat de doelgroep gaat voelen, denken bij het merk Camper

Ik wil de doelgroep laten zien dat kwaliteit en comfort voorop staat, de wereld gaat al veel te snel mensen worden overspoeld met materie hierdoor raakt een ieder van ons zijn of haar identiteit kwijt.
Momenteel komen veel mensen in een zwart gat terecht je hoort het regelmatig, ook om je heen depressie geen werk geen doelen etc. met dit concept beginnende bij de jongeren ( de nieuwe generatie) willen we laten zien dat ieder uniek is op zijn eigen manier en dat iedereen recht van spreken heeft Camper zet hierdoor de eerste stap door zelf te gaan creëren hierdoor komt een ieder zijn zelfvertrouwen weer omhoog en kunnen we samen met camper onze nieuwe levenspad bewandelen die ons toe staat creatief, uniek te zijn.

Welke keuzes ik heb gemaakt en waarom:

Het viel me al meteen op dat Camper niet een doelgroep heeft in de categorie leeftijd Camper is meer een levensstijl aan het aanbieden en ik denk persoonlijk dat de jongeren deze levensstijl ook aan zou trekken. Momenteel haasten we door het leven we studeren, werken, reizen etc. onze hele dag is ingevuld met dingen doe we moeten doen, we doen het wel en we klagen niet, maar als we heel eerlijk tegen elkaar zijn leven we niet echt we rennen als het ware door het leven. En Camper heeft hier al een zeer duidelijke visie over daarom hebben zij de WDR fonds opgericht die staat voor Walk don’t run een zeer sterke boodschap naar mijn mening en ik geloof dat de jongeren hier ook baat bij zullen hebben zij zijn tenslotte de generatie die verder moet, als zij onze haastige patroon doorbreken kunnen we meer levensgenieters zijn en zal ons leven meer in balans zijn. Daarom wil ik de jongeren aantrekken om Camper schoenen te gaan costuumizen niet alleen maar om het product ( e comfort en de kwaliteit) maar het idee at zij ook een stem hebben en creatief en uniek zijn. Maar deze luisteren niet naar een natuurfilmpje met een schoentje waaronder staat walk don’t run, nee we moeten mee gaan met de huidige maatschappij die snel is en daarmee de jongeren trigeren om uiteindelijk hun te laten beseffen dat ze moeten gaan genieten van hun leven en creatief en uniek mogen zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten