HET CONCEPT
CREATE YOUR
OWN SHOE CAMPER IS EEN GEWELDIGE SCHOENENMERK ZE ZIJN ALTIJD VERNIEUWEND EN
INNOVATIEF DENK MAAR AAN DE TWINS (DE VERSCHILLENDE RECHTER EN LINKERSCHOEN), DE WILLHELM ( ONTWORPEN DOOR EEN BEROEMDE KUNSTENAAR) DE WATER BESTENDIGE
SCHOEN. HET IS HEEL DUIDELIJK DAT CAMPER GAAT VOOR COMFORT EN KWALITEIT ZE
PROBEREN OOK ALTIJD EEN TWIST AAN HUN SCHOEN TE BRENGEN EN DAT LUKT ZE OOK. IK
HEB ONTDEKT DAT CAMPER HET GRAAG DICHT BIJ DE SCHOEN HOUDT EN NIET ALLEEN EEN
SCHOEN VERKOOPT MAAR EEN LEVENSSTIJL CAMPER HEEFT DAN OOK EEN DUIDELIJKE VISIE CAMPER
IS EEN MANIER VAN LOPEN, EN HAAR PRODUCTEN ZIJN HET RESULTAAT VAN EEN FILOSOFIE
EEN MANIER VAN DENKEN EN EEN MANIER VAN HET MAKEN VAN SCHOENEN MET
VERSCHILLENDE INTERPRETATIES WANT CREATIVITEIT KENT GEEN GRENZEN. COMFORT EN
VERBEELDING IS WAAR CAMPER VOOR STAAT.
Wat ik wil bereiken
Ik wil graag de camper campagne iets anders aanpakken,
dan dat Camper dit zelf doet, Camper is altijd vernieuwend en uniek in haar concepten,
mij lijkt het zeer interessant om buiten de Camper doelgroep een grotere
doelgroep aan te spreken een doelgroep die momenteel hip innovatief en zeer
interessant is, en dat zijn momenteel de jongeren met een leeftijdsgroep van 18
t/m 30 jaar. Ik wil met mijn campagne laten zien dat Camper toch
zijn comfort, kwaliteit heeft, maar toch op een hippe innovatieve manier, hoe
spreekt Camper deze doelgroep aan??
Momenteel gaat de maatschappij razendsnel, de jongeren
zijn hot denk maar aan facebook house party’s een unieke identiteit een sterke
eigen wil en altijd vernieuwend en fris willen zijn. Maar dit toch combineren
met Camper. Camper heeft een geweldige blog waar je goed kan zien dat Camper
haar doelgroep mee laat participeren zo bestaat er De love Day een evenement
waarbij iedereen zijn eigen inspiratie op een camper schoen meeneemt. Camper is
dus zeer creatief en wilt graag dat de doelgroep ook inspraak heeft op haar
producten, zo bestaat er ook een jaarlijks evenement waarin beginnende
kunstenaars een schoen voor Camper ontwerpen zij krijgen een bepaalt thema en
gaan in die thema een schoen ontwerpen en creëren de schoen van de winnaar zal
uiteindelijk ook gepubliceerd worden.
Dit gegeven brachten mij en Aishe op het idee dat ieder
Camper klant zijn eigen schoen kan gaan ontwerpen op de Camper website, en dat
de schoen uiteindelijk gecostumized wordt door Camper hierdoor krijgt Camper
het prachtige concept: toch een comfortabele Camper schoen die lichtgewichtig,
antislip, comfortabel is maar toch door de klant zelf gecustomized dus de
schoen is ook nog eens uniek. Hoe geweldig is dat alle Camper comfort en je
eigen uniekheid in een schoen, dankzij het concept Camper customized. LOVE
2CREATE
De commercial
Daarom willen wij in de commercial de jongeren
nieuwsgierig maken Aan de hand van onderzoek blijkt dat de jongeren momenteel
uniek willen zijn zij willen ook een bijdrage hebben in het geheel ze willen
zelf creëren en gezien worden ze gebruiken mediums zoals het internet, posters,
websites etc. wij willen dus iets ontwikkelen dat snel hip, innovatief is de
doelgroep gaat snel en moet geprikkeld worden, er is al zoveel aanbod en Camper
moet ze nieuwsgierig maken, naar het product, daarom ontwikkelen wij een filmpje
waarin te zien is dat jongeren snel posters ophangen met grote vraagtekens een
duidelijk boodschap de posters zijn mysterieus en dan wordt men verwezen naar
de campers site en zie je verschillende (gecostumized camper schoenen in beeld en
dan komt de tekst check out for more go to: www. Camper.com and find out on the website
en dan is de film afgelopen. De boodschap is duidelijk wees jezelf wees uniek
en creëer je eigen Camper schoen, en doe dit in het gezelschap van
verschillende jongeren, die ook lekker hun zelf zijn, en zich lekker voelen met
hun comfortabele Camper schoen customized.
Wat ik wil dat de doelgroep gaat voelen, denken bij het
merk Camper
Ik wil de doelgroep
laten zien dat kwaliteit en comfort voorop staat, de wereld gaat al veel te
snel mensen worden overspoeld met materie hierdoor raakt een ieder van ons zijn
of haar identiteit kwijt.
Momenteel komen veel
mensen in een zwart gat terecht je hoort het regelmatig, ook om je heen
depressie geen werk geen doelen etc. met dit concept beginnende bij de jongeren
( de nieuwe generatie) willen we laten zien dat ieder uniek is op zijn eigen
manier en dat iedereen recht van spreken heeft Camper zet hierdoor de eerste
stap door zelf te gaan creëren hierdoor komt een ieder zijn zelfvertrouwen weer
omhoog en kunnen we samen met camper onze nieuwe levenspad bewandelen die ons
toe staat creatief, uniek te zijn.
Welke keuzes ik heb gemaakt en waarom:
Het viel me al meteen op dat Camper niet een doelgroep
heeft in de categorie leeftijd Camper is meer een levensstijl aan het aanbieden
en ik denk persoonlijk dat de jongeren deze levensstijl ook aan zou trekken. Momenteel
haasten we door het leven we studeren, werken, reizen etc. onze hele dag is
ingevuld met dingen doe we moeten doen, we doen het wel en we klagen niet, maar
als we heel eerlijk tegen elkaar zijn leven we niet echt we rennen als het ware
door het leven. En Camper heeft hier al een zeer duidelijke visie over daarom hebben zij de WDR fonds opgericht die staat voor Walk don’t run een zeer sterke
boodschap naar mijn mening en ik geloof dat de jongeren hier ook baat bij
zullen hebben zij zijn tenslotte de generatie die verder moet, als zij onze
haastige patroon doorbreken kunnen we meer levensgenieters zijn en zal ons
leven meer in balans zijn. Daarom wil ik de jongeren aantrekken om Camper schoenen te gaan costuumizen niet alleen maar om het product ( e comfort en de kwaliteit) maar het idee at zij ook een stem hebben en creatief en uniek zijn. Maar deze
luisteren niet naar een natuurfilmpje met een schoentje waaronder staat walk
don’t run, nee we moeten mee gaan met de huidige maatschappij die snel is en
daarmee de jongeren trigeren om uiteindelijk hun te laten beseffen dat ze moeten gaan genieten van hun leven en creatief en uniek mogen zijn.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten