Ik wil graag de camper campagne iets anders aanpakken, dan
dat Camper dit zelf doet, Camper is altijd vernieuwend en uniek in haar
concepten, mij lijkt het zeer interessant om buiten de Camper doelgroep een
grotere doelgroep aan te spreken een doelgroep die momenteel hip innovatief en
zeer interessant is, en dat zijn momenteel de jongeren met een leeftijdsgroep
van 18 t/m 30 jaar.
Ik wil met mijn campagne laten zien dat Camper toch zijn
comfort, kwaliteit heeft, maar toch op een hippe innovatieve manier, hoe
spreekt Camper deze doelgroep aan??
Momenteel gaat de maatschappij razendsnel, de jongeren zijn
hot denk maar aan facebook house party’s een unieke identiteit een sterke eigen
wil en altijd vernieuwend en fris willen zijn. Maar dit toch combineren met
Camper. Camper heeft een geweldige blog waar je goed kan zien dat Camper haar
doelgroep mee laat participeren zo bestaat er e love Day een evenement waarbij
iedereen zijn eigen inspiratie op een camper schoen meeneemt Camper is dus zeer
creatief en wilt graag dat de doelgroep ook inspraak heeft op haar producten,
zo bestaat er ook een jaarlijks evenement waarin beginnende kunstenaars een
schoen voor Camper ontwerpen zij krijgen een bepaalt thema en gaan in die thema
een schoen ontwerpen en creƫren de schoen van de winnaar zal uiteindelijk ook gepubliceerd
worden.
Dit gegeven bracht mij en Aishe op het idee dat ieder Camper
klant zijn eigen schoen kan gaan ontwerpen op de Camper website en dat de
schoen uiteindelijk ge costumized wordt door Camper hierdoor krijgt Camper het
prachtige concept toch een comfortabele Camper shoe die lichtgewichtig,
antislip, comfortabel is maar toch door de klant zelf gecustomized dus de
schoen is ook nog eens uniek. Hoe geweldig is dat alle Camper comfort en je
eigen uniekheid in een schoen, dankzij het concept Camper customized. LOVE
2CREATE
Geen opmerkingen:
Een reactie posten