zaterdag 8 december 2012

Campagne Love 2 Create


Ik wil graag de camper campagne iets anders aanpakken, dan dat Camper dit zelf doet, Camper is altijd vernieuwend en uniek in haar concepten, mij lijkt het zeer interessant om buiten de Camper doelgroep een grotere doelgroep aan te spreken een doelgroep die momenteel hip innovatief en zeer interessant is, en dat zijn momenteel de jongeren met een leeftijdsgroep van 18 t/m 30 jaar.
Ik wil met mijn campagne laten zien dat Camper toch zijn comfort, kwaliteit heeft, maar toch op een hippe innovatieve manier, hoe spreekt Camper deze doelgroep aan??

Momenteel gaat de maatschappij razendsnel, de jongeren zijn hot denk maar aan facebook house party’s een unieke identiteit een sterke eigen wil en altijd vernieuwend en fris willen zijn. Maar dit toch combineren met Camper. Camper heeft een geweldige blog waar je goed kan zien dat Camper haar doelgroep mee laat participeren zo bestaat er e love Day een evenement waarbij iedereen zijn eigen inspiratie op een camper schoen meeneemt Camper is dus zeer creatief en wilt graag dat de doelgroep ook inspraak heeft op haar producten, zo bestaat er ook een jaarlijks evenement waarin beginnende kunstenaars een schoen voor Camper ontwerpen zij krijgen een bepaalt thema en gaan in die thema een schoen ontwerpen en creĆ«ren de schoen van de winnaar zal uiteindelijk ook gepubliceerd worden.
Dit gegeven bracht mij en Aishe op het idee dat ieder Camper klant zijn eigen schoen kan gaan ontwerpen op de Camper website en dat de schoen uiteindelijk ge costumized wordt door Camper hierdoor krijgt Camper het prachtige concept toch een comfortabele Camper shoe die lichtgewichtig, antislip, comfortabel is maar toch door de klant zelf gecustomized dus de schoen is ook nog eens uniek. Hoe geweldig is dat alle Camper comfort en je eigen uniekheid in een schoen, dankzij het concept Camper customized. LOVE 2CREATE





Geen opmerkingen:

Een reactie posten