Aan de hand van dit onderzoek blijkt dat de jongeren momenteel uniek willen zijn zij willen ook een bijdrage hebben in het geheel ze willen zelf creëren en gezien worden ze gebruiken mediums zoals het internet, posters, websites etc. wij willen dus iets ontwikkelen dat snel hip, innovatief is de doelgroep gaat snel en moet geprikkeld worden, er is al zoveel aanbod en Camper moet ze nieuwsgierig maken naar het product, daarom ontwikkelen wij een filmpje waarin te zien is dat jongeren snel posters ophangen met grote vraagtekens een duidelijk boodschap de posters leiden de persoon naar een Camper houseparty, hij loopt naar binnen en komt voor een trap waar die mens ziet die hem vriendelijk begroeten de persoon loopt naar boven en krijgt drinken aangereikt. Op de party aangekomen ziet hij verschillende jongeren gezamenlijk feesten en zich vermaken, ook ziet hij dat ze geweldige schoenen dragen, in verschillende kleuren en veters op het eind wordt hem duidelijk dat hij op de party Camper schoenen kan ontwerpen voor de volgende party hij ziet de website en dan is de film afgelopen. De boodschap is duidelijk wees jezelf wees uniek en creëer je eigen Camper schoen, en doe dit in het gezelschap van verschillende jongeren, die ook lekker hun zelf zijn, en zich lekker voelen met hun comfortabele Camper schoen customized.
Aishe en Ik hebben ons laten inspireren door de volgende video's:
Eerst zie je een filmpje over het beplakken van posters en rondrennen van mensen:
Eerst zie je een filmpje over het beplakken van posters en rondrennen van mensen:
Dan zie je hieronder een filmpje van huisfeesten:
Hieronder zie je een filmpje ter inspiratie voor de fotoshoot: "be Who You Wan't tot be".
Een gezellige house party met de beroemde Red Cups: ( Hit in Amerika)
Video van feestende mensen, having a good time:
Project X geweldige film over de invloed van social media en party's:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten